poniedziałek, 25 lipca 2016

Napotkane na ulicy - T2 od Scooby Doo

Wracając z wczorajszych zakupów, napotkałem ślicznego VW Transportera T2 w bardzo niecodziennym malowaniu!

Małe busiki Volkswagena zniknęły z naszych ulic już dawno temu. Nowsze wersje, jak  T4 i późniejsze nadal są w powrzechnym użyciu, jednak T3 dawno  już nie widziałem. Jeszcze rzadsza jest generacja T2. Właśnie taki egzemplarz przyszło mi wczoraj spotkać. 



Autko jest pięknie odrestaurowane i wygląda jak nowe. No może prawie. Ten busik został wystylizowany na podobieństwo pojazdu, którym poruszali się bohaterowie kreskówki Scooby Doo. Pamiętacie?!


Być może, dla niektórych, takie wystylizowanie to profanacja pięknego samochodu, jakim jest T2, ale moim zdaniem wyszło rewelacyjnie! Kolory i grafiki doskonale pasują do tego hipisowskiego Volkswagena. Zresztą. Zdjęcia mówią same za siebie!




13 komentarzy:

  1. Coś pięknego - widać, że kupę szmalu zostało wsadzone w ten samochód.
    Pomyśleć, że niecałe 50 lat temu nawet Beatlesi nie mogli pomarzyć o takim cudeńku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściarz! Wiele bym dał, aby pokazać synkowi taki samochód :D Mały jest fanem Scoobiego

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje :D Dla mnie bombka. Kultowy pojazd z kultowego serialu animowanego. Dla dzieciaków prawdziwa gratka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne auto :) Myślałem, że te stare WV są jedynie po wypadkach gdzie garażowe a tu proszę taki dobrze zachowany model :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/vwt2scoobydoo/ Miło, że się podoba :) Brygada Detektywów !

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie ktoś odpicował to autko, jak patrzę na nie to tylko mi się przypomina dzieciństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać że ktoś kto robił to autko to miał fantazję i genialny pomysł. Piękne auto :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze T3 bardziej kojarzyło mi się ze Scoobim, ale to wygląda kozacko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Auto wygląda znakomicie, tylko trzymać pod kocem żeby nikt nie zarysował go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ktoś miał fantazję, ale wykonanie też pierwsza klasa. Brawo ktoś :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita realizacja i widać że ktoś zrobił kawał dobrej roboty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda fantastycznie. Na pewno dużo przyjemniej się nim teraz jeździ. Może sam spróbuję jakoś ciekawie pomalować mój motocykl.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń