sobota, 24 lipca 2010

Witam serdecznie :)

Spontaniczną decyzją zakładam ten oto motoblog, gdzie będę pisał szeroko o motoryzacji:  opisywać ciekawostki, dzielić się spostrzeżeniami, rozwiewać wątpliwości, prowadzić poradniki i tutoriale, itp.

Praktycznie 90% tego co oglądam, czytam i mówię jest związane z motoryzacją, stąd też narodził się pomysł aby dzielić się z innymi moją wiedzą, spostrzeżeniami, a także wrażeniami, wspomnieniami oraz wątpliwościami.

Być może czasem napiszę troszkę o elektronice, bliżej lub dalej związanej z tematyką motoryzacyjną.

Na początku jednak napiszę coś niecoś o sobie, aby kolejnym postom nadać jakiś fundament.

Nazywam się Mieszas i od 26 lat uwielbiam motoryzację ( lat mam 27, ale dopiero po roku nauczyłem się nazywać samochody - "Brum Brum" ). ]:->
Dość długo czekałem, aby móc cieszyć się nie tylko z oglądania ale także z prowadzenia "Brum Brum". W wieku 17 lat zrobiłem prawo jazdy, kategorii A oraz B. Krótko po tym stałem się posiadaczem wspaniałego samochodu, jakim był FSO 1500 z 1990r. (dla niedouczonych, tzw. "Duży Fiat").
Obecnie posiadam trzecie już autko i jest to Rover 416 Si z 1999roku. Roverek jest w moim posiadaniu od wiosny 2007 roku, obecny przebieg to 207 tys. km (i ciągle rośnie :) przy czym 31 tys. km nabite przeze mnie.
W swojej historii posiadałem jeszcze FSM 126p zwany "maluchem"  z 1989 r. a także dwa motocykle: Yamahę XS400 z 1983r. oraz WSK 125 z 1973r. Wszystkie te pojazdy wspominam do dziś, każdy miał swoje wady i zalety, każdy z nich był "prawdziwym samochodem" (lub motocyklem). Na łamach tego właśnie bloga będę za pewne czasem wspominał smutne i wesołe historie z udziałem moim oraz moich pojazdów. Serdecznie zapraszam do lektury.

P.S. Właściwie moje obecne, to czwarte auto. Zupełnie zapomniałem, że niegdyś, przez bardzo krótki czas byłem posiadaczem Forda Taunusa z 1981r. Przejechałem nim zaledwie 6km, na dodatek na holu :) Ciekawskich zapraszam do obejrzenia filmu z moim Taunusem w roli głównej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz